Dumma Sweden Rock

0kommentarer

Jag och Hector hade längtat jättemycket efter varsin (nåväl, två i hennes fall) tidig julklapp ifrån Sweden Rock. Idag på kvällen knackade Hector på min dörr med ett stort paket under armen och ett ännu större leende, det var dags för tidig julklappöppning!

Hectors ena linne med texten "Monsters made me do it" och ett annat asfränt linne med knäppning bak bestående av knappar samt snörning i mitten på ryggen och med motiv av en slingrande drake var helt perfekta.

Min tröja som skulle ha sett ut så här:

Var istället i formen av ett linne. Den hade en full volang längst ner och rosen i mitten samt korset var helt svarta. Ärmarna som en T-shirtliknande tröja bör ha var ingenstans att finna. Nej, imorgon ska Hector ringa och skälla på Sweden Rock ^^. Vi hoppas få reda på om jag har fått helt fel tröja (även fast jag inte hittat någon liknande alls på deras hemsida) eller om det är så att de har fel bild uppe på hemsidan. Så skulle ju kunna vara fallet, även fast det tycks mig underligt. Den här har varit med i två kataloger nu, de borde ha märkt missen vid det här laget.

Ytterligare en god nyhet - om jag har väldig tur nu så kommer jag ha lyckats uppgradera mitt WoW-konto till ett Cataclysmkonto runt fem imorgon kväll. Det blir bara bättre och bättre.

Kommentera

Publiceras ej