Var god återkom senare...

0kommentarer

Nu har jag ringt Nackademin för att få ut något slags intyg på att jag ju faktiskt var där och gjorde mina uppgifter som jag skulle fram tills det att jag avbröt studierna där innan praktiken.

Svaret var att de inte kan ge ut något slags intyg på icke klarade kurser, men jag skulle få prata med min lärare när han var tillbaka ifrån sin pappaledighet den sjätte september. CSN vill ha in kompletteringarna senast den femtonde. Suck. Jag kan bara hoppas på att min lärare minns att jag gjorde alla uppgifterna och har mitt konto sparat så han kan se vad jag faktiskt lämnade in. Jag vet ju med mig att jag satt och gjorde en massa uppgifter som skulle lämnas in så jag skulle få godkänt på delkurserna.

Nu ska jag ta och göra mig ordning, ska ner till CentrumBostäders kontor och se efter om en av gipsväggarna är tillräckligt borrvänliga för att sätta upp min nyinköpta klocka.

Kommentera

Publiceras ej