Två små hemligheter...

0kommentarer

Längtan. Lite så känner jag varje gång Fluffigt går iväg till jobbet. Det vore så mycket mysigare att få sova vidare bredvid honom än utan. Även om Illidan är ett alldeles utmärkt sällskap där nere i fotändan!
Min poäng i detta är att det är mysigt när man vet om att man ligger bredvid någon man tycker om, såvida de inte har iskalla fötter förstås, men det är det jag som har i vårt förhållande så det drabbar aldrig mig, haha! När man sover märker man inte aktivt att man sover bredvid personen man tycker om och således är det som mysigtast precis när man ska sova och precis när man ska till att vakna. Därför längtar jag efter Fluffigt när han går upp på morgonen, för då försvinner ett av de tillfällena utan att jag minns det. Jag vaknar för övrigt inte av hans väckarklocka över huvud taget.

De två små hemligheterna. Kanske är det ganska uppenbart om man funderar på det en stund. Har ni funderat nu? Fluffigts och min fundering besog mest i att välja vilka två små hemligheter vi tyckte var finast, och sedan bestämma oss för gravyr och text. Texten var nästan svårast. De två små hemligheterna ligger i en djupblå sammetsask i sovrummet och bara väntar på rätt dag. Nu är ni beredda när den stora rubriken dyker upp.

Kommentera

Publiceras ej