Som hund och katt

0kommentarer

Här på kvällen fick jag och Illidan fint besök av Ellen och Isidor.
Isidor är en liten papillonvalp på runt 4 månader om jag minns det hela korrekt, och han har en aldrig sinande energi! Ellen hade gjort en jättegod vegetarisk tacopaj som hon bar upp till min lägenhet. Mums!

Ellen håller i Isidor som tittar nyfiket på Illidan. Jag har döpt om Isidor till Tungan, för han slickar jämt på mig med sin skära långa tunga!


Isidor hälsar på Illidan lite för ivrigt. Illidan var jätteduktig och slog inte efter valpen. Istället väste han om han tyckte att Isidor var för påstridig och i värsta fall tog han sin tillflykt till klösträdet. I slutet kunde de faktiskt ligga ganska nära varandra och Illidan kunde göra några av sina tricks inför publik!

Kommentera

Publiceras ej