Sista dagen på lanet

0kommentarer

Hyffsat lite lanande har det blivit på det här lanet. Mest brädspel i alla möjliga konstiga former. Å andra sidan är det precis det som är så roligt på Hazard, vi har allt möjligt. Jag vet att jag pratar lite för varan här i och med att jag ju är delaktig i föreningen, men den betyder oerhört mycket för mig. Om jag nu kommer in på min utbildning, HoppasHoppasHoppas, så är det en av de saker som jag kommer sakna mest hemifrån. Det är ju inte säkert att jag kan åka på alla Hazardlan i framtiden.

Tanken är att lanet ska ta slut ikväll vid sex och det är blandade känslor. Jag har så mycket att se fram emot nu i början av augusti, det är redan första augusti, har ni tänkt på det? Å andra sidan är det också ett ganska långvarigt hejdå till många av de människor jag bara får träffa på Hazardlan. Lite utav effekten av den digitala eran. Vi känner folk, massor av folk, men vi träffas sällan på riktigt.

En del tankar här känner jag. Behöver hålla mig själv distraherad ifrån all nervositet.
HoppasHoppasHoppas.

Kommentera

Publiceras ej