Picture - Baby Enidno v3.0

1kommentarer

Oj vad länge sedan det var jag postade något i min artworkkategori. Idag gick jag igenom några av mina block och fick en hel del bilder inscannade av min snälla pojkvän, så framöver kommer jag att ha en hel del att färglägga och snygga till på ett eller annat sätt.

Idag ber jag att få presentera Baby Enidno verision 3.0. Enidno kan ni se mer av om ni tittar längre ner i min artworkkategori. Han figurerar i en bok jag skriver med samma namn där han är en demonhäst till själ och kropp är fjättrat i en arbetshästs kropp. Han minns knappt vem han är längre och känner bara längtan. Längtan efter den som kan komma att befria honom och förmå honom att ännu en gång få sträcka ut sina vingar mot skyarna och låta sina dödliga käkar slita i levande kött. Baby Enidno är en gulligt tecknad verision av Enidno som, ja just det, liten och söt. Missta er inte! Han är fortfarande mycket farlig och jagar gärna efter demonmorötter!

Någon som ännu vet varför han heter Enidno?

Notera gärna att han bara har en fullt utväxt huggtand i överkäken!

1 kommentarer

Mamma

04 Aug 2010 09:19

Ha ha! Jag vet jag vet jag vet! Det ser man ju på stjärnen i pannan och dom vita sockarna på bakbenen!

Kommentera

Publiceras ej