Inte en som ser ut som en spindel...

0kommentarer

Jag fick dem igår, men nu har jag tid att berätta om dem!
Nu när jag ska flytta finns det ju vissa saker man oundvikligen behöver. Sedan finns det saker man tycker att man behöver. Jag tror dessa inköp faller under den senare kategorin.

Först ut är mitt nya röda slimmade tangentbord. Jag fick nämligen till slut ge upp mitt gamla när en av bakstöden gick av på det och sladden satt lösare och lösare. Tangenterna på vänster sida var så slitna av allt datorspelande att det inte gick att se vad det stod längre. Det kan tilläggas att det första tangentbordet jag hade, som såg likadant ut, det hällde jag ett halvt glas mjölk i och så gick det sönder >.<


Mina nya fräsiga högtalare. De förra hade man tur om det blev ljud i. Blev det väl det var det inte heller säkert hur länge det blev det. Hyffsat ljud. Nu kan vi se på film från min dator igen, och det är bra. Idén med högtalarna är dock att jag ska kunna lyssna på musik i Skara. Blir så mycket roligare att diska med musik än att diska utan.


Hihi, den ser ut som en liten kamera eller möjligtvis en snäll robot. Jag ville ha en webcamera så att jag och Fluffigt kan kommunicera lite lättare när jag är i Skara. Mitt viktigaste krav var att den inte fick se ut som en spindel eller något annat som ser ut att kunna anfalla en mitt i natten!

Samtliga bilder är tagna ifrån webhallens hemsida. Det finns länkar till varje produkt i texten under bilden. Givetvis handlade Fluffigt sakerna på webhallens butik också, men det säger väl sig självt. De har för övrigt ett utmärkt system där man kan se vad de har i lager i vilken butik och sedan boka varan och åka in till butiken för att där betala den.

Kommentera

Publiceras ej