Illidan vs Dammsugaren

2kommentarer

Jag tror att Illidan vann även denna match. Grejjen med honom är att han vill vara precis där jag är, och om jag håller på med något ovanligt så vill han verkligen vara med! När jag då tar fram dammsugaren för att få ren mattan lägger sig kort sagt katten på mattan precis där just håller på att dammsuga. På bilden är alltså dammsugaren på, men, nu borde några av er ha tänkt till lite.

Hur kan det komma sig att han absolut inte bryr sig? Och att när jag började dammsuga hans klösträd hoppade Illidan helt sonika upp på den högsta platån när jag skulle till att dammsuga där?
Svaret, tror jag, är ju givetvis att han inte hör dammsugaren. Han ser bara att jag rör något konstigt objekt fram och tillbaka över mattan, en leksak helt enkelt, och när han kommer nära känner han att själva dammsugaren är varm och ganska mysig.
Någon som haft en hörande katt som varit så här på dammsugaren?

2 kommentarer

Ann

29 Aug 2010 20:39

Haha jag minns när Illidan var en liten kattunge... Då tyckte han det var mysigt att sitta på dammsugaren och åka med när jag städade :)

Ardente

30 Aug 2010 18:20

Nejmen sötnosen då =)

Jag tror han är lite för stor för den här dammsugaren, kanske är därför han har fått ge sig och nöjer sig med att bara vara nära ^^

Kommentera

Publiceras ej