Picture - Hathsepsut the Tired Baby Sfinx

0kommentarer

Jag har smådonat lite hela dagen med saker som behöver göras, och strax ska jag gå iväg till Skutan för ännu ett styrelsemöte. Dock har jag hunnit med att pimpa min Baby Sfinx bild lite ytterligare, så jag passar på att lägga upp den här. Jag borde egentligen lägga upp den på mitt deviantartkonto också, men det får jag ta när jag orkar. Det är lite att göra på det kontot, jag måste sortera ut bilder som jag skäms över lite för mycket bland annat.

Nu är det inte ett foto som bakgrund längre utan jag har målat den även om jag har använt mig av en referensbild. Jag ville testa att göra någon form av ljuskälla som belös henne, så jag testade lite färger och kom fram till att gul såg bra ut, därefter anpassade jag bakgrunden så att den överensstämde. Kort sagt är det solnedgång eller möjligtvis soluppgång och Hathsepsut gäspar och sträcker på sig. Inte lätt att vara pigg när man är så liten!

Kommentera

Publiceras ej