Linearten klar!

0kommentarer

Äntligen har jag fått linearten klar till den första stripen i min webcomic. Lite färg har jag också lagt dit, men på tok för lite för att det ska gillas.
Min förhoppning är att bli helt klar med den imorgon, och då kommer jag att publicera den på mitt deviantartkonto. Om jag lyckas få ur mig en serie i veckan ska jag väl försöka mig på att skapa en hemsida enbart för serien, men det känns på något vis som att det måste vara tidsmässigt värt det. Kanske är det lite tråkigt att resonera så. Dock är jag den typen av person som gärna vill engagera mig riktigt mycket i mina projekt, och ska de dessutom publicerar för alla, ja då känns det som om jag verkligen vill göra bra ifrån mig också.

Snart sovadags, så jag ska runda av kvällen med lite How I Met Your Mother.

Kommentera

Publiceras ej