Blanda nytta med nöje

0kommentarer

Gårdagen gick på tok för fort, kanske för att vi fick gäster och dessa stannade till halv fyra på natten innan de åkte hem efter en alldeles för lång match av Axis and Allies. Själv somnade jag halv ett. Då gick jag och lade mig i sängen och tänkte bara vila ögonen, men sen gick det som förväntat, jag sov alldeles utmärkt gott.

Idag blir istället en sådan där typisk dag när man vill slappa men har en massa bra saker att göra. Nu är dammsugning och diskning avklarad, så efter en noga avvägd dos WoW blir det senare att räkna fysik. Kanske till och med möta upp min mor och gymma.

I wow, appropå absolut ingenting, har jag lyckats göra så många heroicinstanser att jag nu har fått mig en alldeles egen Perky Pug. Pug är annars förkortning för Pick Up Group, när man spelar i en grupp med folk man inte känner. Precis som i verkliga livet kan det vålla en hel del bekymmer, och extra förvirrande kan det bli då man inte kan prata med varandra utan oftast ytterst kortfattat skriver. Som tur är har jag oftast med mig Fluffigt, så det löser sig.

Min pug har riktigt humoristiska idleanimationer. Den kliar sig, nosar, går runt och... drar rumpan mot marken.

Kommentera

Publiceras ej