Trop à faire

0kommentarer

Ibland blir jag så oerhört inspirerad och känner att jag verkligen vill ta tag i saker! Som min webcomic. Och alla lekturneringar på Hazardlanen. Och som ansvarig vuxen för ungdomssektionen på stallet Skutans Gård. Och som styrelsemedlem på Skutans Gård. Och mina studier.
Det känns helt enkelt som om det börjar bli en smula för mycket för mig. Nu försöker jag bena ut hur mycket tid jag verkligen måste lägga på var och en av dessa uppdrag. Ungdomssektionen kan man kortfattat säga att jag organiserar, undervisar och övervakar. Ju mer ungdomarna lär sig desto mindre ansvar behöver jag ta. Sanningen är att de lärt sig otroligt snabbt av sina misstag och redan nu har de gjort stora framsteg efter starten i höstas.
Lanet ska börja planeras redan nu och idag satt jag på ett spelgruppsmöte för att börja planera inför lanbokningens öppnande. Efter det åt jag middag och därefter fick jag raskt bege mig iväg till det första styrelsemötet på Skutans Gård.
Nu är jag äntligen hemma, efter en dag av möten, planeringar och ansvarstaganden. Det ska bli skönt med en avkopplande kvällsdota.

Kommentera

Publiceras ej