Lussekatten är här!

2kommentarer

Så var han hämtat, den vita krabaten som numera kommer vara min bepälsade ögonsten. Hitills har han gått under namnen John och Ådi, och frågan är ju givetvis vad vi ska kalla honom nu. Inte för att det spelar någon roll, han hör ändå ingenting! Det var helt hopplöst att försöka ta bra bilder på honom, för då jag normalt sett kan prassla med en påse, knäppa med fingrarna eller vissla lite för att få ett djur att titta upp intresserat, så var detta helt meningslöst med lussekatten. Han hörde det ju ändå inte, så vad brydde han sig om att jag visslade eller viftade när han redan hade vänt helt om.

Namnet är ju dock ett annan fråga, för hitills har det blivit "Hej Katten" eller möjligtvis "Hörru du du", och det går ju inte i längden. Jag har funderat på följande namn: Illidan, Malfurion, Razor, Razer, Snöboll, Winterspring, Strygwyr, Visage, Snö, Paw och Tass. Men inget passar, känns det som. Jag vet ju att det finns några som följer min blogg, så om ni har några förslag efter att ha sett bilderna på honom är ni mer än välkomna med dem.




2 kommentarer

Sussie Fredriksen

22 Dec 2009 21:20

Men han ÄR ju för go!! Usch, han är så fin så det gör ont i ögonen.. Men ok, här kommer några namnförslag: Snowy, Frosty, Izor...hmm...där tog det stopp. För oss är och förblir han ju Ådi =o)

Jejje

24 Dec 2009 00:20

Så jäkla söt! <3

Kommentera

Publiceras ej